❤
u200dالهے
دراين
مـ♡ اه
ربيعالاول
هیچ قلبـے
ڪَرفتہنباشہ
وهرچے خوبیہ
خداستبراےهمہ
خوبان رقم بخـوره
آرامشمهمون دلاتون
ربيع الاول ماه پر خير
و بــرڪـت مبـ♡ـارڬ باد.
خدایا
نمی دانم چرا آنقدر بزرگ نشده ام،
که تو را تنها در مواقع سختی نخوانم؟
چرا وقتی همه چیز خوب هست،
کمتر تورا صدا می کنم؟
چرا وقتی سالم و شاداب هستم،
کمتر تو را شکر می گویم؟
پروردگارا!
تنها درخواستم از تو روحی وسیع است
آنقدر که فراموش نکنم، در خوشی ها باید
بیشتر تو را صدا کرد!
خدایا_شکرت
الهی...
در این روز معنوی
ازتوميخواهیم
سهم دستانمان
را بخشش
سهم چشمانمان
را عشق
سهم پاهایمان
را معرفت
سهم دهانمان
را ذكر
سهم قلبمان
را محبت
وسهم لحظاتمان
را انسانیت ببخش
ما را در سایت به نام خدایی که در این نزدیکی است... دنبال میکنید
برچسب: الهی, نویسنده: بازدید: 168 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:49