به نام خدایی که در این نزدیکی است...

خرید بک لینک


u200dالهے
دراين
مـ♡ اه
ربيعالاول
هیچ قلبـے
ڪَرفتہنباشہ
وهرچے خوبیہ
خداستبراےهمہ
خوبان رقم بخـوره
آرامشمهمون دلاتون
ربيع الاول ماه پر خير
و بــرڪـت مبـ♡ـارڬ باد.


به نام خدایی که در این نزدیکی است......

ما را در سایت به نام خدایی که در این نزدیکی است... دنبال می‌کنید

برچسب: فرارسیدن,ماه,ربیع,الاول,مبارک, نویسنده: بازدید: 162 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:49

خدایا
نمی دانم چرا آنقدر بزرگ نشده ام،
که تو را تنها در مواقع سختی نخوانم؟
چرا وقتی همه چیز خوب هست،
کمتر تورا صدا می کنم؟
چرا وقتی سالم و شاداب هستم،
کمتر تو را شکر می گویم؟
پروردگارا!
تنها درخواستم از تو روحی وسیع است
آنقدر که فراموش نکنم، در خوشی ها باید
بیشتر تو را صدا کرد!


خدایا_شکرت


به نام خدایی که در این نزدیکی است......

ما را در سایت به نام خدایی که در این نزدیکی است... دنبال می‌کنید

برچسب: خدایا,شکرت, نویسنده: بازدید: 170 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:49


الهی...
در این روز معنوی
ازتوميخواهیم
سهم دستانمان
را بخشش
سهم چشمانمان
را عشق
سهم پاهایمان
را معرفت
سهم دهانمان
را ذكر
سهم قلبمان
را محبت
وسهم لحظاتمان
را انسانیت ببخش


به نام خدایی که در این نزدیکی است......

ما را در سایت به نام خدایی که در این نزدیکی است... دنبال می‌کنید

برچسب: الهی, نویسنده: بازدید: 168 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:49

خدایا ظهور مولایمان را نزدیک بفرماوبه ما بینشی عطا کن که مانعی برای ظهورش نباشیم...آمینخداوندامرا واسطه عشق خود میان آدمیان کنتا آنجا که نفرت است ..... عشق را ارزانی کنمآنجا که تقصیر وگناه است ..... ببخشایمآنجا که تفرقه وجدایی است ..... پیوند بزنمآنجا که خطاست ..... راستی را هدیه کنمآنجا که شک است ..... ایمان بدهمآنجا که نومید است ..... امید شومآنجا که ظلمت است ..... چراغی برافروزمآنجا که غم است ..... شادی به پا کنم***خداونداباشد که بیشتر تسلی دهم ، تا تسلی یابمدر پی فهمیدن باشم ، تا فهمیده شدندر پی دوست داشتن باشم ، تا دوست داشته شدنزیرا با عطا کردن است که می گیریمبا فراموشی خویشتن است که خ به نام خدایی که در این نزدیکی است......

ما را در سایت به نام خدایی که در این نزدیکی است... دنبال می‌کنید

برچسب: یادمان,نرود, نویسنده: بازدید: 175 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:49

خدایا ظهور مولایمان را نزدیک بفرماوبه ما بینشی عطا کن که مانعی برای ظهورش نباشیم...آمینخداوندامرا واسطه عشق خود میان آدمیان کنتا آنجا که نفرت است ..... عشق را ارزانی کنمآنجا که تقصیر وگناه است ..... ببخشایمآنجا که تفرقه وجدایی است ..... پیوند بزنمآنجا که خطاست ..... راستی را هدیه کنمآنجا که شک است ..... ایمان بدهمآنجا که نومید است ..... امید شومآنجا که ظلمت است ..... چراغی برافروزمآنجا که غم است ..... شادی به پا کنم***خداونداباشد که بیشتر تسلی دهم ، تا تسلی یابمدر پی فهمیدن باشم ، تا فهمیده شدندر پی دوست داشتن باشم ، تا دوست داشته شدنزیرا با عطا کردن است که می گیریمبا فراموشی خویشتن است که خ به نام خدایی که در این نزدیکی است......

ما را در سایت به نام خدایی که در این نزدیکی است... دنبال می‌کنید

برچسب: خدایا,دستم,بگیر, نویسنده: بازدید: 183 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:49

صفحه بندی